سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]

چه کسی امیررا کشت ؟

 تهران- خبرگزاری کار ایران

"مهناز افشار"، بازیگر "چه کسی امیر را کشت" گفت : نقش من در فیلم "چه کسی امیر را کشت" نقش سختی بود و شناختی از آن نداشتم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرایلنا ، "افشار" افزود :برای ایفا کردن نقش خود در این فیلم از "مهدی کرم پور" و یکسری از دوستان اطلاعاتی جمع کردم و توانستم از این قشر خاص تصویر دقیقی به دست آورم.
وی ادمه داد:به نظرم شخصیتی که من در فیلم "چه کسی امیر را کشت" بازی کردم و این گونه از شخصیت ها گناهکار نیستند و بیشتر باید آنها را درک کرد.
افشار به همراه "محمدرضا گلزار" با پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما به جشنواره پلیس می روند.
"محمد نیک بین"، تهیه کننده فیلم "آتش بس" پیش از این گفته بود : با توجه به اینکه توجه به جایگاه خانواده از جمله اهداف جشنواره پلیس است، احتمالا فیلم "آتش بس" را نیز برای حضور در این جشنواره ارسال می کنیم.
افشار درباره بازی در "آتش بس" گفته است : فکر می کنم بازی در فیلم "میلانی" برای هر بازیگری شانس بزرگی باشد.
افشار در پاسخ به سوالی که می گویند "مهناز افشار" با "آتش بس" بازیگر شده است گفته است : این که خیلی ها معتقدند بعضی از بازیگرها بازیگر نیستند، اشتباه است باید بدانند که موقعیت بازی خوب برایشان به وجود نیامده است .
وی ادامه داده بود : در فیلم "آتش بس" مهمترین قضیه قبل از فیلمنامه ،کار کردن با خود "تهمینه میلانی" بود.
هم چنین من و "گلزار" جفتمان به هم کمک می کردیم و "آتش بس" حاصل کار یک تیم خوب است که رهبر و کارگردان دانایی مثل خانم "میلانی" داشته است.
افشار با اشاره به اینکه خود او شخصیت سایه نیازی را کاملا فهمیده است گفت : شخصیت های "آتش بس" شخصیت هایی واقعی اند و سایه نیازی خیلی به من نزدیک است، شیطنت ها، اکتیو بودن فعالیت ها و پر جنب وجوش بودن سایه در آتش بس به من نزدیک است . نتیجه آتش بس آنقدر عالی شده که همه ما داریم از آن لذت می بریم.



من امیررا کشتم ::: یکشنبه 85/8/14::: ساعت 11:52 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :40248
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<