سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]

چه کسی امیررا کشت ؟

  [ ۱۴ آبان ۸۵ ]
 

دکتر عیسی جلالی از بزرگترین رواشناسان بزرگ ایرانی به دانشجویانش توصیه کرده است که برای شخصیت شناسی به تماشای یک فیلم ایرانی بروند
به گزارش خبرگزاری هنر او به شاگردان خود توصیه کرد تا به تماشای فیلم چه کسی امیررا کشت بروند
چه کسی امیر را کشت؟" دومین ساخته سینمایی مهدی کرم پور از عید فطر درگروه سینمایی آفریقا اکران شده است .
نیکی کریمی، محمدرضا شریفی نیا، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی، امین حیایی، مهناز افشار، بازیگران این فیلم هستند وتهیه کننده این فیلم مرتضی رزاق کریمی است.
مهدی کرم‌پور کارگردان سینمای ایران به زودی ساخت یک مجموعه‌ی مستند 8 قسمتی درباره‌ی دموکراسی را آغاز می‌کند واز 15 آبان ماه فیلمبرداری این فیلم را آغاز می کند.
این مجموعه به سفارش شبکه‌ی تلویزیونی press انگلیس با حمایت معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته می‌شود و به موضوع کشورهایی می‌پردازد که از الگوی دموکراسی آمریکایی تبعیت نمی‌کنند. .
بر اساس این خبر، پیش از این یک مرکز پژوهشی در مسکو ساخت یک فیلم مستند را درباره‌ی موسیقی فولکور روسیه به مهدی کرم‌پورسفارش داده بود، که البته سفارش‌دهنده اصلی این پروژه یک شرکت آلمانی است و کرم‌پور ساخت این فیلم را از سال گذشته در روسیه آغاز کرده بود.
مهدی کرم‌پور همچنین تولید فیلمی 90 دقیقه‌یی درباره‌ی زندگی و آثار مجید مجیدی، سینماگر ایرانی را به پایان رسانده است. فیلمبرداری این فیلم از اول اردیبهشت آغاز شده و تدوین همزمان آن را نازنین مفخم انجام داده است




من امیررا کشتم ::: پنج شنبه 85/8/25::: ساعت 3:39 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :40249
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<